10:52
איך להרוויח יותר, לעבוד בתא, כמו רבים באים לידי ביטוי, עיסוי ארוטי

בתא, כפי שרובנו נהגו לדבר, עיסוי ארוטי אצל נשים, כפי שכולם אומרים, מיומנויות רבות סוף סוף להרוויח הרבה על כל לקוח. אם יהיה, בעוד אנחנו כל הזמן מדברים, אינטליגנטי ואנו משתמשים טוב "התקפי נקבה", אתה יכול פשוט להירגע לאורחים שירותים נוספים. יתר על כן, יש צורך גם לארגן את פעילות העבודה כדי לקבל יותר כספים עבור מספר קטן יותר של שעות העבודה. הצג את כל הדקויות וההיבטים בזהירות.

השעון היום הוא בלתי צפוי בלתי צפוי על ידי עובדי סלון, שכן אנשים רבים חושבים, עיסוי ארוטי

בעת עיבוד התוכנית, כל הבנות רוצה לשנות את הערב משמרות טוב יותר בסופי שבוע. הוא האמין כי בשלב זה יותר לקוחות. תארו לעצמכם עובדה סבירה כי העבודה של נציגי רצפה חזקים הוא בטון בערב לפגוש הרפיה הרפתקאות ארוטיות. אתה יכול גם להתעלם זמן ארוחת צהריים. אם אתה רוצה להדגיש כי אם אתה גר בעיר גדולה, שבו החיים מבושלים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ארגונים שונים, כך אומר לדבר, כפי שכולם אומר, העובדים מחויבים להיות מאוד. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בעמדה של התא במרכז המעסה, לשים את זה מתון, זה יכול להרוויח לביקור, אשר החלטנו כפי שאנו מביעים, להירגע בפעם האחרונה במהלך הפסקת הצהריים. יש לציין כי פיזור הזמן הוא די גדול, בערך 12 עד 15, כי כל ארגון, כמו רבים מאיתנו, כל הזמן אומר, תכנון משלו. עם כל זה, תוכנית expell הוא 20-30% זול יותר מאשר הפגישה הנוכחית, אבל עם כל זה דורש פחות מחצי שעה, בעוד עיסוי mobo נרפא דורש 60-90 דקות. אז ב 2-3 שעות, הילדה יכולה לשרת כמה אורחים להרוויח הרבה יותר אמצעים.

בעת בחירת תוכנית עבודה, בסופו של דבר, כדאי לחשוב, שבו שעות זה רווחי יותר לעבוד. הכל תלוי בעיר ובמקום שבו נמצא הסלון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

צריך להסתכל לאורך זמן

לעולם אל תישאר אפילו לעכב את זרימת העבודה. יש צורך לדבוק בינוני לתקנות ולסיים את הפגישה בזמן. אם התוכנית נמשכת 1.5 שעות, אז 90 דקות צריך גם לעזוב את החדר שלך, ולא רק, זה הפך, לקום עם ספה וללכת למקלחת. עבור 15-20 דקות מיותרות בשבילך, אף אחד, להשתמש בשקיפות, ישלם, ולתור שלם אתה יכול לקחת רק כמה שעות, וזה עוד אחד, כמו כולם יודעים, תוכנית אמיתית או זמן יכול להתקיים בחופשה.

צ'אט עם לקוחות, שכן כולם יודעים, רגילים, אתה יכול, באופן כללי, לדלג על ההגעה, בעוד אנו מדברים כל הזמן על האורח החדש, אבל אומר שאתה לא תבחר את זה, זה יהיה, זה יוביל לאובדן של הרווחים. כי זה לא היה מוזר, אבל הזמן הוא כספים, אבל כפי שהיינו רגילים לדבר, אז אתה לא צריך לבסוף לבזבז את זה, כפי שאמרנו, מבוזבז.

שירותים נוספים קידום: הפקדה, כמו רבים באים לידי ביטוי, רווחים עצומים

על כמה תוכניות, לא להרוויח הרבה, בפרט, מבצעים לאפשר לעסות להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה חלופית שלהם. בכל סלון היו שירותים שונים: אלה משקאות עם מעדנים ונרגילות ושונות, כפי שרבים מתבטאים, מניפולציות מיוחדות עם הגוף. לקבלת עלות נוספת, האורחים נגישים הרבה יותר מאשר מתוך מחירון הרגיל.

המשימה של מעסה: מראה את האורח שיכול גם לקבל, אם אתה מתעורר מעט. יש לציין כי עליך להיות מסוגל לדעת את "חברת הפרסום". גם לא קשר ולומר את זה בזה ההפגנה של הגוף בפרנק, נאומים מתוקים, וקוק כל ידוע, "גרסת הדגמה" הקטנה של מה שאדם יכול סוף סוף לספור, אם הוא ישלם תוספת. לא משנה כמה בנות מעניינות ופרסום הם מאוד הכרחי, כי ללא קידום, כמו גם תחזוקה, רווחים נוספים יהיה גם מוצק, אבל לא כל כך עצום, kok רוצה.

זה גם לא הכרחי לפחד לדבר על איך להיות לידי ביטוי על ידי chow

גם עיסויים, בסופו של דבר, את קצה. יש לציין כי האורח יכול להשאיר אותם כפי שאנו מדברים כל הזמן, שיחה נעימה כמו הכרת תודה על מתחרות, כמו רבים מתבטאים, העבודה נעשה. גברים קטנים יודעים מה הם מראים את אהדתם לבנות, וכפי שימשו לדבר, כוונות קשות, מתן להבין כי הם הפכו ללקוחות ללא שינוי.

כמו שאומרים: "יהירות - 2 אושר", במהלך תהליך ההפעלה אתה יכול להציע ללקוח אתה תהיה מאושר אם הוא הודה לך על גישה אישית ואת המאמצים חומרית. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בשביל זה אתה יכול גם משהו, לשים את זה מעט, כדי לפנק את עצמך נציג, בעוד שאנחנו כל הזמן מדברים, רצפה חזקה, כך שאין לה תחושה שהיא מבזבזת.

כמה לקוחות הופכים למעריץ של מעסים, ובכלל, המקלחת עם מתנות ופרחים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מחוות כאלה, בהחלט, נעים, יש גם כמה תועלת חומר, שכן אנשים משמשים להביע. אם אתה רוצה להרוויח קצת יותר כמו בנות אחרות, זה לא שווה להזניח עצה אלה יקר. שום דבר, כמו כולם יודעים, אתה לא צריך להיות על טבעי, אתה רק צריך לטפל ללקוחות יותר בתשומת לב והוא כל כך מדבר איתו.

Просмотров: 301 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar