06:11
איך לרקוד מרגרה

דאנס מרגרה הוא ריקוד מהאיים הקריביים. זה מבוצע בדרך כלל עם בן זוג והוא מאופיין במגוון תנועות כולל תנודות ירכיים, מחיאות כפיים וגלגול גוף.

הריקוד מרגרה נוצר באיים הקריביים והוא קיים כבר מאות שנים. השם "מרגרה" מגיע מהמילה "מרגריטה", שפירושה בספרדית פנינה.

ישנן פרשנויות רבות ושונות לריקוד זה אך ישנם כמה אלמנטים משותפים שניתן למצוא בכולם. אלה כוללים: תנודות ירכיים, מחיאות כפיים, גלילי גוף, שייקים ושייקים.

הצורה הפופולרית ביותר של ריקוד זה היא כאשר הוא מבוצע עם בן/בת זוג מכיוון שהוא אינטראקטיבי יותר מריקוד סולו. הרעיון מאחורי סוג זה של הופעה הוא שרקדן אחד מוביל בעוד השני עוקב - אבל הם יכולים להחליף תפקידים בכל עת במהלך ההופעה אם הם רוצים לשנות את השגרה או אם רקדן אחד רוצה לקחת הפסקה או צריך ללכת

מרגרה היא צורת ריקוד שמקורה באי לומבוק, אינדונזיה. זה מבוצע באופן מסורתי על ידי נשים כחלק מטקס למזל טוב ופוריות.

המרגרה הוא ריקוד שמקורו בשנות ה-60 והוא פופולרי עד היום. זה זכה לפופולריות על ידי אמנים כמו ביונסה, ג'ניפר לופז ושאקירה.

השלבים להכנת מרגרה הם פשוטים:

1. התחל עם כפות הרגליים ביחד והידיים לצדדים

2. צעד קדימה עם רגל אחת תוך כיפוף הברך השנייה

3. הביאו את הרגל השנייה קדימה וצעדו אליה בשתי הרגליים

4. צעד אחורה עם רגל אחת תוך כיפוף הברך השנייה

5. החזירו את הרגל השנייה לאחור וצעדו אליה בשתי הרגליים

זו הפעם הראשונה שראיתי ריקוד כזה. היה ממש כיף לראות!

אני הולך ללמוד איך לרקוד מרגרה עכשיו.

זהו סרטון של מרגרה, רקדנית מהרפובליקה הדומיניקנית.

זהו סרטון של מרגרה, רקדנית מהרפובליקה הדומיניקנית.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי במדינת מערב בנגל ההודית. הוא מבוצע על ידי ארבעה רקדנים, גברים ונקבות. הרקדנים לבושים בסארי צבעוני והם רוקדים לפי קצב הדחול או התוף.

ישנן וריאציות רבות של ריקוד מרגרה אך הצעדים הבסיסיים נשארים זהים. המבצעים מתחילים בהרמת ידיהם אל החזה ואז מזיזים אותם למטה בתנועה סיבובית לפני שהם חוזרים למעלה. הם עושים זאת תוך כדי צעדים קטנים קדימה, אחורה והצדדים.

מרגרה הוא ריקוד שמקורו ברפובליקה הדומיניקנית. זהו ריקוד חושני הכולל שימוש בידיים, ירכיים ורגליים. אפשר לרקוד אותו לכל סוג של מוזיקה, אבל לרוב רוקדים אותו למרנגה.

המילה "מרגרה" נגזרת מהמילה הספרדית "מרגריטה", שפירושה פנינה או יהלום. https://israelnightclub.com/נערות-ליווי-בחולון/

הצעדים של מרגרה אינם קשים ללמידה, אך הם דורשים תרגול וסבלנות. השלבים הם כדלקמן:

- התחל בעמידה עם כפות הרגליים ברוחב הכתפיים והידיים לצדדים - קח צעד אחורה עם רגל שמאל ולאחר מכן העלה את רגל ימין מאחוריך למצב נפילה - יישר את שתי הרגליים כך שאתה עומד ב עמדה זקופה שוב אבל עם רגל אחת מושטת מאחוריך (השנייה עדיין תהיה מקדימה) - עכשיו קח צעד קדימה עם רגל ימין כדי שתנחת מקדימה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד עתיק מהאי מדגסקר. זהו ריקוד פופולרי מאוד באי והוא עבר לדורותיו.

הריקוד מתחיל באישה שעומדת מול הגבר שלה ומוחאת כפיים מול חזהו. לאחר מכן היא לוקחת זרוע אחת ומניחה אותה על כתפו והזרוע השנייה עוטפת את מותניו, בזמן שהוא עושה לה אותו דבר.

לאחר מכן הגבר נסוג לאחור ברגל אחת ואילו האישה צועדת לאחור בשתי רגליים, כך שהם שוב זה מול זה. ואז הם צועדים יחד לשמאלם בזמן שהם ממשיכים להחזיק אחד את השני קרוב. הם עושים זאת עד שהם מגיעים לאורך הצעדים הרצוי להם או עד שהמוזיקה מפסיקה להתנגן.

השלב הבא הוא כאשר שניהם לוקחים רגל אחת קדימה בו-זמנית, ואחריה שתי רגל קדימה בזמנים שונים, כך שהם שוב עומדים זה לצד זה. הם חוזרים על התהליך הזה עד שאין יותר שלבים

החלק הזה עוסק איך לרקוד מרגרה. הוא דן בצעדים השונים הכרוכים בריקוד ומספק סרטון כיצד לעשות זאת.

Просмотров: 84 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar