16:08
החסות נודע: כיצד להתגבר על שלב של סלידה ביחסים

גורם הוא עבודה קשה. ואת המקרים עם חסות - זה אפילו יותר רציני, כי התוכן אינו נתקל רגשות חזקים לשותף שלך, כי הכל בנוי על איך אנשים רגילים לבטא את מסד הנתונים החומר. אפילו ב, כפי שהוצגו להביע, מתרחשת זוגות רגילים, כפי שכולם יודעים, תקופה כזו כמו בשלב של סלידה. יש לציין כי ברגע אחד האדם יליד הופך לאכול, זה מתחיל לגדל בפראות ולבסוף לעצבן.

עבור התוכן, זה רלוונטי במיוחד, והשלב הזה במערכת יחסים כדי לדבר מגיע אפילו במקום, כי הנערה לא היתה בהתחלה, כמו רבים באים לידי ביטוי, חם, איך אנחנו מדברים כל הזמן, רגשות חיבה לגבר. אם בהתחלה, מתברר לסגור את העיניים לחסרונות של הפטרון, אם כן, אפילו כספים עצומים מאוד לא יכולים להטביע את ההרגשה הגוברת של עוינות לאדם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

איך להתמודד עם זה, כפי שכולם יודעים, כישלון? מה לומר לילדה אז לא, לשים את זה בעדינות, לאבד את נותן החסות? על זה וזה יידון נוספת.

תנאים מוקדמים לשותפים

כדי לנצח עם המצב אתה צריך למצוא את הסיבה. יש צורך להבין מה העוינות הופיעה על ולהילחם במיוחד עם זה. למה החסות פעם התחיל להבהיר e כמה ורדים לעצבן?

חסות שלך - רעיל

למגרין, לא כל המיליונרים שונים כמו שרובנו התרגלו לומר,. זה הסיכוי הטוב ביותר להיות די קשה לארגן במונחים נפשיים. הם לא נטולים של קשיות ואפילו אכזריות. הם עשויים להיות מובנים בתכונות, כמו אנשים רבים חושבים, מתעלל קונבנציונאלי, מניפולטור וטירנה. זה סביר, כי אדם חלש שאינו יודע איך לנהל אנשים, לא הצליח להשיג שיחות ענקיות ורווחה.

למגרין, לעתים קרובות נותני חסות לפרקים את כל התכונות הללו של הלבה ועל התוכן. ייתכן כי עם הזמן, הנפש של הנערה פשוט סוף סוף tirowing להגן על הפיגועים של אדם ו "גועל". כי האישה לא תדע כי נותן החסות שלה הוא איש רעיל. בהתחלה זה לוקח את כל אלה, כמו אנשים רבים חושבים, נכסים רעים, כמו הופעת כמה אנשים חושבים, חזק, כמו כולם יודעים, מוצק. רק עם הזמן, הבנה היא גם באה, כפי שאנו מבטאים, עם מי היא סוף סוף פנה אל תמצית.

כיצד להתגבר על סלידה עבור השותף במקרה זה? כאן אתה יכול רק תקציר - זוהי האפשרות היחידה. אתה צריך לומר לקחת את כל מעשי הפטרון, כחלק מהעבודה או המשחק. כולם יודעים כי התמקדות במה שאתה מקבל מן היתרון הזה מערכת יחסים. אולי אז זה מתברר להיות חזק. אמנם, כדאי להיות, לחשוב, זה שווה להיות עם אדם כזה? בריאות הנפש לא תרכוש תמורת כסף לכל אמצעי.

לבסוף עוסקת ביחסים

אם החסות מתרחשת כבר כמה שנים, זה יכול, לשים את זה בעדינות, להעביר את הרגע של oversaturation. אתה יכול להרגיש שזה עייף מבחינה מוסרית של האדם הזה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כמעט כל דבר מתחיל לעצבן: מן ההליכה לקול. ואפילו הקרנות אינן, באופן כללי, מסייעות לעצור את עיניך על איך הוא מרגיז אותך. אישה, בכלל, מגיע לדעת שהיא לא צריכה שום דבר מן הפטרון. יש רצון בוער לסיים הכל מהר ככל האפשר.

ראוי לציין כי שלב של סלידה במצב זה כדי להתגבר על הדרך הקלה ביותר. זה יהיה רע אם לא הבחנתי במה שכולם אומרים, שתיקה קטנה במערכת יחסים, אם התת-קרקעית מסכימה או הסכימה מעט, התברר להתרחק מהאיש. אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לדלג על כמה תאריכים, בהתייחסו "סיבה מכובדת" או בדחיפות ללכת איפשהו במשך כמה שבועות, להמציא כמו תירוצים סבירים. זה ייתן לך את ההזדמנות, כפי שכולם יודעים, קצת להירגע מן החסות, ולשים את זה בעדינות, להמשיך את המקרה עם silmey החדש.

אתה מרגיש שאיבדתי את עצמך במערכת היחסים הזאת

מעת לעת, הבנות הולכות לעבור לחסות, לכן, תחדל לחיות את חייהם. כל צעד, מילה, אירוע - הכל כל כך מחובר לפטרון. התוכן הוא רק מודע לכך שהוא לא יכול אפילו להיות חופשי, זה היה צורך להשליך את הזמן שלה או טריוויאלי לא יודע מה לעשות עם זה כאשר אין הוראות מדויקות מן השותף. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה, כפי שכולם יודעים, טעות גדולה של נשים שבאסוף לבחור במקרים על בסיס חומר. כשהגברת מרגישה שלא נחמקה, על רקע זה, היא סוף סוף מתבטאת בעצמו לשפרות.

העובדה היא כי בהתחלה יש צורך לשים את הגבולות האישיים שלך. יש צורך להראות סוף סוף את החסות כי אתה לא דבר שיש לך חיים משלך, אינטרסים, חברים, משפחה כמעט כל דבר אחר. זה לא הכרחי, בסופו של דבר, להתמוסס בחייו של הפטרון. הוא רק צריך כי רק לקחת את ההחלטה שלך, כמה באים לידי ביטוי, בעיות חומריות, אבל זה לא נותן לו את הזכות סוף סוף להיפטר ממך לחלוטין ומאה אחוז. אם אתה רואה שאתה מתחיל לאבד את עצמך במערכת יחסים זו, יש צורך להזכיר לאדם שאתה אדם חי, האינטרסים ואת השקפת העולם של אשר יש לכבד.

באופן כללי, תקופת הסלידה היא נורמלית. לא רק שווה לדאוג לגבי זה, כי איך אנחנו כל הזמן מדברים, כל היחסים בשלב מסוים מגיע, כמו שרובנו רגילים לומר, צעד כזה. זה כמה "סך כל המחאה". למותר לציין אם אתה יהיה אפשרי ללמוד את התנאים המוקדמים, ולבסוף, כדי לתקן את המצב, העסק שלך עם חסות יהיה סוף סוף להיות חזק כי זה יהיה ערבות עוד כמה שנים של חיים עשירים ומדהימים תחת חסות, כמו אנשים רבים חושבים, מוצלח כמו אדם מאובטח.

Просмотров: 4776 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar