10:52
כללי התנהגות לתוכן שנמצאו באנשים נשואים

כל הבנות לא ניתן לשמור. יש אנשים שחושבים שאתה רק צריך לפגוש מיליונר וליהנות מהחיים. אבל זה לא כך. הקשר עם החסות אינו זהה ליחסים עם האדם הרגיל שבנו על אהבה ואהדה. כאן הכל מחובר למרכיב החומרה, ולכן לפעמים אתה צריך לשאת את העובדה כי הפטרון הקדוש הוא לא כל כך מתוק וחיבה, כמו שאני רוצה. בנוסף, לעתים קרובות לקוחות לקוחות נשואים. במקרה זה, התוכן חייב לדעת איך להתנהג כראוי, כך נציג המין החזק הוא פחות שבור, ואת היחסים שלך הובא רק רגשות חיוביים. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

אל תשאל שאלות נוספות

אם אדם עצמו לא מדבר על משפחתו, אשתו ועל ילדיו, אז הוא לא צריך להיות מעונה על ידי שאלות אלה. למד פחות לִישׁוֹן. למה אתה צריך את המידע הזה? אז גברים רגועים. ואם אתה psychanaffined ולהחליט לעשות שערורייה, אמר כל אשתי. זה אף פעם לא שווה תשובה שלילית על בן הזוג שלו, גם אם הוא מקטין דמות מברך. אתה תמיד צריך להיות ניטרלי לגבי זה. זכור כי המעמד הרשמי של זה ואתה רק לספק שירותי כסף, ולאחר מכן בצע את השפה.

אל תספר לאף אחד מהיחסים עם חסות

תוכן אינטליגנטי לעולם לא יושק על חברות או אמא. זה לא המקרה כאשר "האושר" שלו, כי אתה צריך לדווח לכל העולם. כמו שאומרים, האדמה עגולה ולכן אתה יכול לקבל ידע משותף. אם מישהו מן הזרים יגיד לאשתו של האישה על העובדה שיש לו מערכת יחסים בצד, לשניה יש בעיה גדולה מאוד. עם זאת, נותן החסות לאחר מכן להציע את אשתו, אבל תצטרך להתחיל בכל מקום ולחפש גבר אחר.

לא להתחיל את הנושא של החתונה

אם גבר כבר נשוי, אז אפילו לא מנסה להוציא אותו מהמשפחה. אם הוא יכול או רצה, הוא היה מתגרש לפני זמן רב, ולא ביקש את התוכן לעצמו כדי לספק את צרכיו. אם נציג מין חזק היה במצב כזה, סביר להניח, בשבילו, הוא נושא כואב. לכן, לא צריך לשפוך שמן לתוך האש ולהציע שזה יהיה נחמד לבקש גירושין עם אשתו להתחתן. שאלות כאלה ניתן להשיג רק על ידי תגובה שלילית. אתה מסתכן ללא גבר, כי אם הוא מבין שאתה רק חתונה, זה יהיה מהר להתעניין. תעריך את מה שיש לך. אתה יכול ליהנות מחיים נוחים וסטאמפלס בדרכון.

שאלות על ארגון הפנאי יצטרכו לקחת

פגישה עם חסות נשואה, אתה צריך לקנות כרטיסים עבור הסרט או המטוס, כי אדם לא יכול לעשות את זה כי אשתו, חברתו או חמותו יכול לשלוט בו. גם אם יש לו מזכירה, הוא אפילו לא להפקיד את רכישת כרטיסים לשניים כי זה יהיה במקרה זה את העובדה כי הבוס שלו לטוס איפשהו, לא. ספרים במסעדות, לקחת כרטיסים לאירועים, לקנות סיורים - כל נופל על כתפי התוכן. כדאי ללכת לפשרה זו, כך שאישה הפטרון יש בעיות פחות. כמובן, כל הרכישות יהיה על חשבונה, אתה רק צריך להוביל את התהליך.

תמיד להיות מוכן לענות

ככלל, אם אדם נשוי, הוא מנסה להשתמש בכל לוחות הזמנים החופשיים כדי לראות את התוכן. אם מוכן לעובדה כי האהוב שלך יכול לשרוף בכל עת. לפעמים החסות רק צריך להישאר ליד האישה שמבינה את זה, לקבל כמה ליטוף ורכות ובחזרה בעסקים. במהלך הפגישות האלה הוא לא אוסף נושאים לא נעימים, לא לבקש שום דבר. באופן כללי, לא לעזוב את מצב הרוח לכלי, אחרת זה יבין במהירות כי לא תוכל להתמודד עם הפונקציות שלך.

אינו דורש תשומת לב

זוהי הטעות הנפוצה ביותר של תוכן, ועושה את כל הבנות. נציגי אדמה נמוכים זקוקים לתשומת לב גברים התמקדו בהם רק. לקחת בחשבון את העובדה שאתה רחוק מן האישה המרכזית של חייו וכך אומר שתמיד יהיה במקום השני. אל תכריח את הראיון לשבור יחד ואישה. בשבילו, זה יהיה רק ​​מתח. האם אתה לשמוח שאתה על תמיכה כספית ואינו דורש הרבה.

לפעמים הנערות נעלבו כי האורחים לא נותנים מתנות או פרחים, לא להראות סימנים אחרים של תשומת לב, אבל לתת רק כסף. יש להבין כי גבר נשוי לא יכול לקצב עם זר של מאה ורוד ברחוב, כי הוא יכול לראות הכל כדי לספר לאשתו. אותו כותרת של הפרח יכול ליפול לתוך המכונית, אז זה ימצא בן זוג והכל יהפוך לקטע של שערורייה, גירושין ורכוש. יש צורך להבין כי אדם נשוי קשורה בידיים ולכן דורש את זה לא יותר ממה שהוא יכול לעשות. ללכת לקנות את עצמך הוא זר ידוע לשמצה כי זה לא מציע לך כסף.

דבקות כללים פשוטים אלה, אתה לא רק להגן על עצמך מפני הנקמה של בן / בת הזוג, אלא גם כדי להקל על התואר שלך. משמעות עם ימית קשה, כולל מוסרית, אבל לאנשים יש תנאי חיים שונים. בנוסף, גברים בנישואין נישואין, ככלל, יותר, אבל באותו זמן דורשים פחות תשומת לב כי הם לא יכולים לבצע טוב עם התוכן של תקופה ארוכה של זמן.

Просмотров: 192 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar