09:33
נימוסים ואטרקציה של גברת אמיתית

הגברת האמיתית היא שילוב של תחושה של סגנון, טעם מרתק, נתרם נתונים חוצות ומיומנות, בסופו של דבר, מדבר עם גברים. מאופן שבו אנו מביעים, כאשר הגברת מתנהגת בחברה, התפיסה הגברית של זה תלוי. אתה לא צריך לשכוח איך הגברת האמיתית מחויבת להתנהג. נערות ליווי

התנהגות החברה

ברור שהכל מתחיל בברכה. אתה אמור להיות מסוגל לברך פיזית לאדם, אולי לעשות את זה מחמאה על טופס חיצוני יפה. את הברכה יכולה להיות, שכן כולם יודעים, מילולית, בצורה של לחיצת לחיצת לחות או נשיקות. הכל תלוי מי אתה פוגש באיזה אווירה. יש צורך להדגיש את העובדה כי יש צורך לדעת את המדד בכל, זה לא ייראה מאוד צבוע.

בזמן השיחה, אתה בהחלט צריך להיות נדיב, מנומס, להבין מי אתה עושה דיאלוג. ואכן, אם אתה, באופן כללי, נפגש כמו כולם יודעים, גבר, אז בהחלט אתה צריך סוף סוף להראות לך מן הצד הטוב ביותר, לתת לו להבין שאתה הובא מאוד, כמו כולם יודעים, גברת טקטית עבור אשר, כמו רבים מאיתנו משמשים לדבר, זה מובן כל צעד. אין להשתמש במילים מיותרות של הכרת תודה או להביע את ההערצה שלך, לפעמים זה סוף סוף סביר. כמו כן, אל תנסה לעשות זיכרון נעים של השימוש בדיחות מטופשות, אשר, לשים אותו בינוני, כמו החברים שלך.

אם אדם קרא לך במסעדה, הוא מחייך בנימוס ומסכים. אין צורך לומר כי לא היית במוסד דומה במשך זמן רב. מנסה להתנהג כראוי, סדר רק ניסו כלים כי הם באמת בשבילך בסופו של דבר, כמו. וזה אפילו לא צריך להגיד שאם אין לך זמן זה לא היה מסוגל להציג במסעדה, אתה עדיין יכול להזמין כל כך לדבר, אתה יכול לשאול גבר לטפל בך משהו מיוחד לטעם שלה. זה יהיה סוף סוף נחמד מאוד מצידך, זה גם לא להראות איך אנחנו כל הזמן אומר שאתה לא מבין את המטבח בתחתית.

אישית ליידי picopa... איך אנחנו מתכוונים בעצמך ...

כל גברת צריכה להכיר בהכרח את כל התכונות, שכן כולם יודעים את התנהגות התנהגות הנכונה של התנהגות ותקשורת, כמו בחיים, אם כן, יש מצבים שונים ולעתים זורק לנו חסרון ענק. בצע מודל להתנהגות, תקשורת ושיחה, כראוי לדבוק בכללים שלהם על איך לבוא לידי ביטוי, לפחות מה המצב הקשור איך אנחנו מבטאים, תקשורת תאגידית עם אדם לא ידוע. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי המקרה ימשיך להיות, לשים אותך רק מן הצד הטוב ביותר. ולמעשה, לנצל את האגרוף בעיצומו של החבר 'ה, כדי להפגין את הנשיות שלהם, התלמיד ומאה אחוז להתקרב הכל כמו רבים מאיתנו משמשים, כללים מודרניים תווית, נשים צריך:

  • לשפר את הנאום שלך, לדבר בצורה מושלמת, לא רק דברים.
  • ביטול התנהגות עם גברים במסעדות.
  • יודע איך כולם יודעים את הפסיכולוגיה של גברים.
  • כל הזמן סוף סוף מסתכל על התוצרת שלך, לבוש לחלוטין להיות מטופל היטב.
  • להיפטר נימוסים רעים והתנהגויות.
  • להיות כמו אנשים המשמשים להביע, טוב, חיבה ונקבה.
  • Просмотров: 1053 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar