21:56
נשיקות כי הם משוגעים או ללטף שפת אדם

אהבה לאהוב לא רק נערות. כדי לקבל סקס באיכות גבוהה, הנערה יש צורך, בסופו של דבר, לעורר את השותף שלך. הדרך המהימנה ביותר לשמור על זקפה טובה - מציצה. גברים מתוכשים מתרחקים מנשק מתחת לחגורה. על איך ללטף גבר עם שפה, נדבר עוד.

התוכן של המאמר

1 מינים, איך להתבטא, חיבה אוראלית 2 ולא לדבר מציצה, העובדה?

צפיות, איך אנחנו רגילים לקריאה, עדין אוראלי

ימין לשחק עם חבר זכר - אמנות שלמה.

חולמת גלימה מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא מאוחדים הצדדים נוחים בעת עבודה.

כמעט כל הבנות אפילו לא מניחות כי בעזרת מציצה טובה אתה יכול להשיג הרבה.יושי. אֶמצַע אוזניים רגישות מאוד לגעת. במהלך נשיקת אוזני השותף, סגול כמו השפתיים שלך קרוב ככל האפשר. לנשום בכיור האוזן.

קלאסיקות של הז'אנר. זה סוג של כפי שהיינו קוראים, חיבה אוראלית משמש בדרך כלל כמו הקדמה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הם מעדיפים לשקול את זה כמו החלפת מין מלא, אז השותף יהיה במהירות נמאס לחוות את אותו ליטוף. מסורתית סוף סוף מציצה מרמז על הקדמה של שפתיים, שפה וכפות הידיים. אולי העובדה כי השיניים בשום אופן לא צריך להשתתף בתהליך. אין ספק, ראוי להזכיר כי 1, מה צריך לעשות - לחות כפות הידיים. אתה יכול להשתמש ברוק, ואתה יכול חומר סיכה. מאוחר יותר, מחזיק חבר בבסיס, כפי שכולם יודעים, יד, נראה שהגברת לוקחת אותו בפיו. זה לא שווה את זה, בכלל, למהר לקחת חבר במשך כל אורך. לשחק את הלשון שלך עם הראש שלו. ללטוף לשון ושפתיים. במקרה זה, המוקד הוא על ראש חבר. זה ברור מאוד, להתחיל עם איך כולם מובנים, נשיקות עדינות, מאוחר יותר להרפות לתוך מהלך השפה. יש לציין כי השפה אפשרית, באופן כללי, לצייר את הדפוסים הבדיוניים על הראש. השיניים לא צריך להישאר, אתה יכול בקלות לפרוץ את העור עדין, כמו רבים חושבים על פין של גבר. גלידה. תארו לעצמכם כי חבר שלך פורט שלך הוא גלידה. ליישר את השפה והלם את החבר היטב, החל מהבסיס, מעשנים היטב את הראש. לשים לב איך הוא הולך, כל סנטימטר. מערבבים את הקשירת עם סנונית מלאה. בליטות ביצים. כמעט כל הבנות אוהבות לספק את הפה שלה, אבל הם סוף סוף לשכוח את האשכים שלו. ובו לשווא! זה אחד יותר כמו רובנו מתייעצים, אזורי זכר ארוגני. השתמש בשפה ובשפתיים. לא עבור כל מי שאינו סוד מה ללקק בעדינות את העור של השותף, אבל אחרי - קפיצה קלות על האזור הרטוב עם זרם אוויר קר. דרך נוספת לשמח את הכדורים של הבחור היא לבזבז אותם בפה וללטף שם. כמובן, כולנו יודעים היטב כי לא כולם אוהבים עניינים רוויים כאלה, אבל יש צורך לחוות, בסופו של דבר, זה שווה. גירוי פי הטבעת. מציצה היא לא בזמן שאתה צריך להתחיל עם סקס חדה בעט, בחבר הסופי. במקום שאתה מתכנן קיום ארוך, אדם עדיף לסבול. התחל, זה התחיל ללטף את הנטישה. גברים, למרות שהם מבלבלים את עצמם להודות בכך, אבל הליטס האחורי לתת להם תענוג מיוחד. סובב את האיש על הבטן, בזהירות לא מרוצה את הישבן אליו בעדינות להתחיל ללטף אותו, מתון, כפי שאנו מבטאים, להגדיל את המחזור.

קרא גם, על איך כולם יודעים, את הטכניקות העיקריות של חיבה אוראלית, במאמר שלנו יותר על ידי התייחסות.

ולא מציצה, העובדה?2

במקום Dama עדיין לא מוכן לליטוש מתחת לחגורה, לא כישלון. ללטף אדם עם שפה בדרכים שונות, לא בהכרח מתי אז כדי לשים את זה בעדינות, לגעת היקרים.

ועכשיו זה לא קשור יתרונות אמיתיים. מי שמרגיש את גברתו במיטה מוכן כמעט לכל דבר, הוא מסוגל לספק את השותף המיני שלה עם שום דבר הנאה שאין כמוהו. איך ללטף גברים שפה: נוף נוף של מציצה ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הנשימה היא לא חייב להיות חד מאוד, לנשום lango, שחרור אוויר חם.

צוואר. צוואר צריך לנשק בעדינות. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה העובדה היא כי על הגוף הזה גוף חם מאוד נשיקות גסות, עם יניקה מוגזמת, יכול להשאיר חבורות Synyaki. אתה יכול להיראות כמו שפתיים, בעדינות, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, מכסה נשיקות כל אחד העלילה שלה. אתה יכול להשתמש בשפה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי השיניים גם לא להיות מיותר. באמת, לקחת את הצוואר של האהוב בָּחוּר.

נשיקות חזה. החזה, במיוחד פטמות, הם כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, אזור פרץ עם Overpriced רְגִישׁוּת. בהחלט, ראוי להזכיר כי נשיקות של אתר הגוף הזה הם יותר מרגש. כאשר נגע עם שפתיים או לשון לפטמות, אתה יכול לראות איך הם קשים לגדול בגודל. זהו אחד הסימנים של ההתרגשות. נשיקה שדיים זה אפשרי איך תמיד נדבר בדרכים שונות. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה שכולם מובנים, נשיקות המיינסטרים, לגעת עם אלמנטים חמורים ומגע במכרז.

לא תקן נשיקות. כמעט כל הגברים אוהבים את זה כשהגברת היא יונה את רגליהן של הלשון Gubami. ולא לך, בסופו של דבר, משוכנעים את ההיגיינה ואת הניקיון של השותף שלך, לספק זה תענוג לו. מה להביא בחור מהנפש, הראשון נמס את שפתיו בוהן. השימוש הבא. יש לציין כי בעדינות ללכת דרך הלשון בין אצבעות, משלם תשומת לב גבוהה חזרה פני השטח.

למעשה לספק את הלשון של גבר די קל. בעזרת חלק כה קטן של הגוף, הגברת יכולה להביא את השותף לאורגזמה. עם כל זה, אין צורך לעבור ללטף אוראלי של איברי המין. גוף זכר עשיר באזורים ארוגניים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הבעלות על מידע זה, החטא לא, לשים את זה בעדינות, לקחת את זה הערה. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי השפה, ספוגים ושיניים הם כלי רב עוצמה, מסוגל להביא צעירים מן המוח.

אבל על כמה נכון, זה הפך, נשיקה הבחור ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטננט רק מלווה את השותף באירוע, מחזיק את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

אני מסייע זוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי המין.

גבירותי יכול להיות שונה מאוד. מסיבה כלשהי, כמעט כל הבנות משוכנעות שהחבר'ה לא אוהבים את כל "רכות העגל", והם מעדיפים לנוע עם נשיקות לאזור איברי המין. אבל גברים גם נרגשים מגע עדין עם השפתיים איך אנחנו רגילים לקרוא, חלקים שונים של הגוף. במקום שאתה רוצה שהאיש היה זקפה אבן, לא להדק את הקדמה. אל תפחד להראות את היוזמה ולקחת יחסי מין בידיים שלך. תאמין לי, גברים מתרגשים ללא תום! במקום זאת תוכלו לעיתים קרובות לספק בחור הזדמנות לשקר כדי לדבר, להירגע ולקבל הרבה הנאה, הוא אפילו לא סוף סוף לחשוב על מחפש "שמאל".

Просмотров: 130 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar